W ubiegłą sobotę na tutejszej giełdzie pojawiło się więcej niż zazwyczaj klientów. Ponieważ oferta była bogata, szczególnie wśród aut o DMC do 3,5 tony, mieli oni w czym wybierać. Największym zainteresowaniem cieszyły się tym razem 8-, 9-letnie niemieckie furgony z największymi zabudowami. 
W ubiegłą sobotę na tutejszej giełdzie pojawiło się więcej niż zazwyczaj klientów. Ponieważ oferta była bogata, szczególnie wśród aut o DMC do 3,5 tony, mieli oni w czym wybierać. Największym zainteresowaniem cieszyły się tym razem 8-, 9-letnie niemieckie furgony z największymi zabudowami. My zwróciliśmy uwagę na dwa pojazdy tego typu. Obydwa były to 9-letnie VW LT35. Pierwszy miał silnik 2.5 TDI i przebieg 250 tys. km. Cena – 28,9 tys. zł. Drugi miał motor 2.8 TDI i przebieg 260 tys. km, i cenę o tysiąc złotych wyższą.
  
    
    
    
      | MB 208 2.3 D | 
      1993 / 200 | 
      furgon | 
      7,9 tys. zł | 
    
    
      | Iveco Daily 2.5 D | 
      1993 / 165 | 
      wywrotka | 
      24,5 tys. zł | 
    
    
      | VW T4 2.4 D | 
      1996 / 190 | 
      skrzynia | 
      18,9 tys. zł | 
    
    
      | Fiat Ducato 2.5 D | 
      1997 / 230 | 
      skrzynia | 
      20 tys. zł | 
    
    
      | MB Vito 2.3 B+G | 
      1998 / 176 | 
      furgon | 
      13,5 tys. zł | 
    
    
      | Ford Transit 2.5 D | 
      1999 / 129 | 
      furgon | 
      15,6 tys. zł | 
    
    
      | Renault Trafic 1.9 dCi | 
      2001 / 100 | 
      furgon | 
      23,9 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.1 CDI | 
      2001 / 180 | 
      furgon | 
      26,7 tys. zł | 
    
    
      | Ford Transit 2.0 TDCi | 
      2003 / 170 | 
      furgon | 
      42,9 tys. zł | 
    
    
      | VW T5 2.5 TDI | 
      2005 / 88 | 
      furgon | 
      51,9 tys. zł |