Z giełdy. Słomczyn
            
				Tutejszy plac zdominowały dostawcze Mercedesy. Minionej niedzieli (28.09) najwięcej było tu aut tej marki z zabudowami typu furgon, kombi i kontenerowymi o DMC 3,5 t. Sporo było zwłaszcza Sprinterów z lat 1995-1999 z wolnossącymi dieslami 2,3 l. Pojawiły się też pojedyncze egzemplarze aktualnej generacji tego modelu.
Tutejszy plac zdominowały dostawcze Mercedesy. Minionej niedzieli (28.09) najwięcej było tu aut tej marki z zabudowami typu furgon, kombi i kontenerowymi o DMC 3,5 t. Sporo było zwłaszcza Sprinterów z lat 1995-1999 z wolnossącymi dieslami 2,3 l. Pojawiły się też pojedyncze egzemplarze aktualnej generacji tego modelu (wszystkie z motorami 2.2 CDI) i kilkanaście starszych aut serii 200 i 300 (z wolnossącymi dieslami 2.3). Zainteresowanie dostawczymi Mercedesami było jednak umiarkowane.
  
    
    
    
      | MB 308 2.3 D | 
      1991 / 279 | 
      furgon | 
      12,9 tys. zł | 
    
    
      | MB 208 2.3 D | 
      1993 / 300 | 
      kombi | 
      14,0 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.3 D | 
      1995 / 330 | 
      furgon | 
      23,0 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.3 D | 
      1996 / 250 | 
      kontener | 
      27,0 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.3 D | 
      1997 / 280 | 
      kombi | 
      27,5 tys. zł | 
    
    
      | MB Vito 2.3 D | 
      1998 / 185 | 
      kombi | 
      19,0 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 
      2001 / 200 | 
      kombi | 
      39,0 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 
      2002 / 212 | 
      furgon | 
      40,5 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 
      2006 / 110 | 
      kombi | 
      63,5 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 
      2007 / 60 | 
      kombi | 
      88,0 tys. zł |