Z giełdy. Słomczyn
            
				Wśród oferowanych tu licznie w niedzielę dostawczaków z zabudowami kontenerowymi przeważały wozy włoskie i francuskie. Najdroższe z nich były Iveco. Większość stanowiły wersje o DMC 3,5 t, z bliźniaczymi kołami tylnej osi. Najwięcej było takich aut wyprodukowanych po 2000 r. Praktycznie wszystkie dostawcze kontenerowce wystawiane były przez prywatnych importerów. 
Wśród oferowanych tu licznie w niedzielę dostawczaków z zabudowami kontenerowymi przeważały wozy włoskie i francuskie. Najdroższe z nich były Iveco. Większość stanowiły wersje o DMC 3,5 t, z bliźniaczymi kołami tylnej osi. Najwięcej było takich aut wyprodukowanych po 2000 r. Praktycznie wszystkie dostawcze kontenerowce wystawiane były przez prywatnych importerów. Spora grupa tych samochodów miała jeszcze zachodnie tablice rejestracyjne.
  
    
    
    
      | Renault Master 2.8 dTi | 
      1999 / 230 | 
      kontener | 
      29,0 tys. zł | 
    
    
      | Iveco Daily 2.8 TD | 
      2000 / 267 | 
      kontener | 
      41,5 tys. zł | 
    
    
      | Iveco Daily 2.8 TD | 
      2001 / 260 | 
      kontener | 
      48,0 tys. zł | 
    
    
      | Fiat Ducato 2.3 JTD | 
      2002 / 200 | 
      kontener | 
      32,0 tys. zł | 
    
    
      | Iveco Daily 2.8 TD | 
      2002 / 240 | 
      kontener | 
      52,0 tys. zł | 
    
    
      | Peugeot Boxer 2.8 HDi | 
      2003 / 200 | 
      kontener | 
      33,0 tys. zł | 
    
    
      | Fiat Ducato 2.8 JTD | 
      2003 / 150 | 
      kontener | 
      36,5 tys. zł | 
    
    
      | Renault Master 2.5 dCi | 
      2004 / 160 | 
      kontener | 
      51,2 tys. zł | 
    
    
      | Fiat Ducato 2.8 JTD | 
      2005 / 120 | 
      kontener | 
      51,9 tys. zł | 
    
    
      | Iveco Daily 3.0 TD | 
      2006 / 120 | 
      kontener | 
      67,0 tys. zł |