Z giełdy. Gliwice
            
				Na tutejszym placu widać już pierwsze symptomy powakacyjnego ożywienia. Dopisali zarówno sprzedający, jak i potencjalni klienci. W niedzielę plac był zastawiony używanymi dostawczakami, głównie z zabudowami typu furgon. Kupujący mieli spory wybór wśród młodszych rocznikowo, dobrze utrzymanych modeli. Kilkunastoletnich używek było mało i w większości wykazywały oznaki sporego zużycia.
Na tutejszym placu widać już pierwsze symptomy powakacyjnego ożywienia. Dopisali zarówno sprzedający, jak i potencjalni klienci. W niedzielę plac był zastawiony używanymi dostawczakami, głównie z zabudowami typu furgon. Kupujący mieli spory wybór wśród młodszych rocznikowo, dobrze utrzymanych modeli. Kilkunastoletnich używek było mało i w większości wykazywały oznaki sporego zużycia.
  
    
    
    
      | Ford Transit 2.5 D | 
      1994 / 138 | 
      furgon | 
      6,9 tys. zł | 
    
    
      | VW LT35 2.4 D | 
      1994 / 145 | 
      wywr. (3-str.) | 
      22,9 tys. zł | 
    
    
      | Citroen Jumper 2.5 D | 
      1996 / 230 | 
      furgon | 
      11,8 tys. zł | 
    
    
      | Peugeot Boxer 2.5 D | 
      1996 / 240 | 
      skrzynia | 
      16 tys. zł | 
    
    
      | Ford Transit 2.0 D | 
      2001 / 175 | 
      bus (9-os.) | 
      28,6 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.2 CDI | 
      2001 / 196 | 
      furgon | 
      35,8 tys. zł | 
    
    
      | Opel Movano 2.5 DTI | 
      2003 / 147 | 
      furgon | 
      24 tys. zł | 
    
    
      | Fiat Ducato 2.8 JTD | 
      2005 / 172 | 
      furgon | 
      23,5 tys. zł | 
    
    
      | Renault Master 2.5 dCi | 
      2005 / 84 | 
      furgon | 
      37 tys. zł | 
    
    
      | VW T5 1.9 TDI | 
      2008 / 12 | 
      furgon | 
      69 tys. zł |