Z giełdy. Słomczyn
            
				Sezon urlopowy w pełni, w niedzielę na plac przyjechało mniej niż zazwyczaj dostawczaków. Przyjrzeliśmy się pojazdom produkcji krajowej, wśród których przeważały Lubliny, głównie drugiej i trzeciej generacji, w wersjach furgon i kombi. Stan większości z nich był przeciętny. 
Sezon urlopowy w pełni, w niedzielę na plac przyjechało mniej niż zazwyczaj dostawczaków. Przyjrzeliśmy się pojazdom produkcji krajowej, wśród których przeważały Lubliny, głównie drugiej i trzeciej generacji, w wersjach furgon i kombi. Stan większości z nich był przeciętny. Za wozy sprzedawcy żądali średnio kilka procent mniej niż za podobne pojazdy wiosną tego roku. Kilku właścicieli gotowych było do znacznej obniżki ceny wywoławczej. Tłumaczyli, że jeszcze w wakacje chcą wymienić auto na młodsze, zachodnie.
  
    
    
    
      | Lublin II 2.4 TD | 
      1997 / 240 | 
      kombi | 
      5,5 tys. zł | 
    
    
      | Lublin II 2.4 TD | 
      1997 / 210 | 
      furgon | 
      6,0 tys. zł | 
    
    
      | Lublin II 2.4 TD | 
      1998 / 190 | 
      kombi | 
      6,5 tys. zł | 
    
    
      | Lublin 3 2.2 B+G | 
      1999 / 180 | 
      kombi | 
      7,8 tys. zł | 
    
    
      | Lublin 3 2.4 TD | 
      1999 / 165 | 
      furgon | 
      10,0 tys. zł | 
    
    
      | Lublin 3 2.4 TD | 
      2000 / 150 | 
      furgon | 
      10,9 tys. zł | 
    
    
      | Lublin 3 2.4 TD | 
      2001 / 144 | 
      kombi | 
      13,0 tys. zł | 
    
    
      | Lublin 3 2.4 TD | 
      2002 / 127 | 
      kombi | 
      13,8 tys. zł | 
    
    
      | Lublin 3 2.4 TD | 
      2003 / 140 | 
      furgon | 
      16,2 tys. zł | 
    
    
      | Lublin 3 2.4 TD | 
      2004 / 98 | 
      kombi | 
      18,6 tys. zł |