Z giełdy. Elizówka
            
				Liczba osób, które w ostatnią niedzielę odwiedziły sektor dostawczaków podlubelskiej giełdy, była niewielka. Oferowano około 60 pojazdów, jednak na placu nie sfinalizowano żadnej transakcji. - W ostatnim okresie handluje się ciężko, brakuje zdecydowanych klientów z gotówką. Ci pojawią się tu po rolniczych żniwach - usłyszeliśmy od jednego z handlujących, wystawiającego dwa Mercedesy Sprintery.
Liczba osób, które w ostatnią niedzielę odwiedziły sektor dostawczaków podlubelskiej giełdy, była niewielka. Oferowano około 60 pojazdów, jednak na placu nie sfinalizowano żadnej transakcji. - W ostatnim okresie handluje się ciężko, brakuje zdecydowanych klientów z gotówką. Ci pojawią się tu po rolniczych żniwach - usłyszeliśmy od jednego z handlujących, wystawiającego dwa Mercedesy Sprintery.
  
    
    
    
      | VW T4 2.4 D | 
      1994 / 268 | 
      furgon | 
      13,0 tys. zł | 
    
    
      | MB 310 2.8 D | 
      1995 / 480 | 
      kombi | 
      15,0 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.3 D | 
      1995 / 230 | 
      furgon | 
      18,0 tys. zł | 
    
    
      | VW Caddy 1.9 SDI | 
      1996 / 137 | 
      furgon | 
      13,5 tys. zł | 
    
    
      | MB Vito 2.3 D | 
      1997 / 200 | 
      furgon | 
      17,5 tys. zł | 
    
    
      | Lublin II 2.4 TD | 
      1998 / 143 | 
      skrzynia | 
      14,0 tys. zł | 
    
    
      | VW T4 2.5 TDI | 
      1999 / 250 | 
      furgon | 
      30,5 tys. zł | 
    
    
      | VW LT35 2.5 TDI | 
      2000 / 350 | 
      furgon | 
      37,0 tys. zł | 
    
    
      | Ford Transit 2.0 TDCi | 
      2001 / 160 | 
      furgon | 
      30,0 tys. zł | 
    
    
      | Peugeot Partner 1.9 D | 
      2003 / 110 | 
      furgon | 
      26,9 tys. zł |