Z giełdy. Przeźmierowo
            
				Gdyby frekwencję na placu przełożyć na faktyczne zainteresowanie pojazdami, w minioną niedzielę sprzedający nie powinni mieć powodów do narzekań. Tak jednak nie było, zazwyczaj kończyło się tylko na oglądaniu. Najwięcej osób gromadziło się przy samochodach o dopuszczalnej masie całkowitej w przedziale 2,8-3,5 t. 
Gdyby frekwencję na placu przełożyć na faktyczne zainteresowanie pojazdami, w minioną niedzielę sprzedający nie powinni mieć powodów do narzekań. Tak jednak nie było, zazwyczaj kończyło się tylko na oglądaniu. Najwięcej osób gromadziło się przy samochodach o dopuszczalnej masie całkowitej w przedziale 2,8-3,5 t. Przy mniejszej niż zwykle podaży VW T4 powodzeniem cieszyły się nieduże wersje Fordów Transitów, a także Citroenów Jumperów. Mało kto interesował się ostatnio dostawczymi "renówkami".
  
    
    
    
      | Seat Terra 1.4 D | 
      1990 / 300 | 
      furgon | 
      2,5 tys. zł | 
    
    
      | Ford Transit 2.5 D | 
      1992 / 408 | 
      furgon | 
      12,2 tys. zł | 
    
    
      | VW T4 2.4 D | 
      1993 / 297 | 
      furgon | 
      15,0 tys. zł | 
    
    
      | Ford Courier 1.8 D | 
      1994 / 265 | 
      furgon | 
      5,2 tys. zł | 
    
    
      | VW T4 2.4 D | 
      1996 / 310 | 
      skrzynia | 
      19,5 tys. zł | 
    
    
      | Mercedes Sprinter 2.3 D | 
      1997 / 282 | 
      furgon | 
      29,0 tys. zł | 
    
    
      | Ford Transit 2.5 TD | 
      1998 / 214 | 
      skrzynia | 
      27,2 tys. zł | 
    
    
      | Citroen Jumper 2.5 TD | 
      2000 / 195 | 
      skrzynia | 
      29,0 tys. zł | 
    
    
      | Ford Transit 2.5 TD | 
      2000 / 223 | 
      furgon | 
      35,5 tys. zł | 
    
    
      | Kia K 2500 2.5 TD | 
      2004 / 145 | 
      kontener | 
      45,0 tys. zł |