Z giełdy. Gliwice
            
				Planujący zakup na tutejszej giełdzie używanego dostawczaka w wersji skrzyniowej mają wybór. Gros ostatnio wystawianych pojazdów tego typu wyprodukowano w latach 90. i sprowadzono do kraju z Niemiec. Pomimo dość dużych przebiegów sprawiają wrażenie dobrze utrzymanych, a ich ceny nie przekraczają 20 tys. zł. Ponadto większość sprzedających dorzuca plandeki gratis.
Planujący zakup na tutejszej giełdzie używanego dostawczaka w wersji skrzyniowej mają wybór. Gros ostatnio wystawianych pojazdów tego typu wyprodukowano w latach 90. i sprowadzono do kraju z Niemiec. Pomimo dość dużych przebiegów sprawiają wrażenie dobrze utrzymanych, a ich ceny nie przekraczają 20 tys. zł. Ponadto większość sprzedających dorzuca plandeki gratis.
  
    
    
    
      | MB 410 2.9 D | 
      1990 / 325 | 
      wywrotka | 
      25 tys. zł | 
    
    
      | Iveco Daily 2.5 TD | 
      1991 / 200 | 
      skrzynia+pland. | 
      15 tys. zł | 
    
    
      | MB 208 2.3 D | 
      1994 / 250 | 
      skrzynia+pland. | 
      16 tys. zł | 
    
    
      | Fiat Ducato 2.5 D | 
      1994 / 128 | 
      skrzynia+pland. | 
      16,5 tys. zł | 
    
    
      | VW T4 1.9 TD | 
      1995 / 220 | 
      skrzynia | 
      15,5 tys. zł | 
    
    
      | Ford Transit 2.5 D | 
      1995 / 195 | 
      skrzynia+pland. | 
      17 tys. zł | 
    
    
      | Peugeot Boxer 2.5 D | 
      1996 / 160 | 
      skrzynia | 
      20 tys. zł | 
    
    
      | VW LT46 2.8 TDI | 
      1998 / 340 | 
      chłodnia | 
      50 tys. zł | 
    
    
      | Kia K 2700 2.7 D | 
      1999 / 94 | 
      skrzynia+pland. | 
      13 tys. zł | 
    
    
      | Iveco Daily 35C 2.8 D | 
      2002 / 115 | 
      skrzynia+pland. | 
      48,5 tys. zł |