Z giełdy. Słomczyn
            
				U progu wakacji wyraźnie skurczyła się tu oferta średnich ciężarówek o DMC do 12 t. W ostatnim czasie co tydzień na placu oferowanych jest zaledwie kilkanaście tego typu pojazdów, choć wcześniej bywało kilkadziesiąt. Dominują chłodnie i kontenery, brakuje popularnych wczesną wiosną skrzyniówek i niewielkich wywrotek. Większość oferowanych tu obecnie małych ciężarówek to pojazdy od dłuższego czasu eksploatowane w kraju.
U progu wakacji wyraźnie skurczyła się tu oferta średnich ciężarówek o DMC do 12 t. W ostatnim czasie co tydzień na placu oferowanych jest zaledwie kilkanaście tego typu pojazdów, choć wcześniej bywało kilkadziesiąt. Dominują chłodnie i kontenery, brakuje popularnych wczesną wiosną skrzyniówek i niewielkich wywrotek. Większość oferowanych tu obecnie małych ciężarówek to pojazdy od dłuższego czasu eksploatowane w kraju.
  
    
    
    
      | MB 814 6.0 D | 
      1991 / 350 | 
      kontener | 
      19,9 tys. zł | 
    
    
      | MB 914 6.0 D | 
      1992 / 420 | 
      kontener | 
      22,5 tys. zł | 
    
    
      | Star 742 4.5 D | 
      1995 / 206 | 
      kontener | 
      10,5 tys. zł | 
    
    
      | MAN 8.163 4.6 TD | 
      1995 / 502 | 
      kontener | 
      26,0 tys. zł | 
    
    
      | Scania 93 M 9.0 TD | 
      1995 / 500 | 
      kontener | 
      27,0 tys. zł | 
    
    
      | Volvo FLC 4.0 TD | 
      1997 / 365 | 
      chłodnia | 
      29,5 tys. zł | 
    
    
      | MAN 8.163 4.6 TD | 
      1997 / 420 | 
      chłodnia | 
      35,0 tys. zł | 
    
    
      | Iveco EuroCargo 3.9 TD | 
      1999 / 330 | 
      kontener | 
      44,0 tys. zł | 
    
    
      | MB Atego 4.2 TD | 
      1999 / 289 | 
      chłodnia | 
      105,0 tys. zł | 
    
    
      | Iveco EuroCargo 3.9 TD | 
      2002 / 350 | 
      chłodnia | 
      69,0 tys. zł |