Z giełdy. Elizówka
            
				Tak jak w pozostałych częściach kraju, na giełdzie pod Lublinem najtrudniej jest znaleźć samochód ciężarowy o DMC ponad 3,5 t. W ofercie cały czas dominują mniejsze dostawczaki, głównie furgony, a pojawiające się na placu duże pojazdy szybko znikają znajdując nabywców. Nie przeszkadzają w tym wysokie ceny ciężarowek. Duży wpływ na braki ciężkiego sprzętu na giełdach mają długie kolejki u dilerów i działające u nas firmy eksportujące stare samochody ciężarowe na wschód Europy i do Afryki.
Elizówka.
Tak jak w pozostałych częściach kraju, na giełdzie pod Lublinem najtrudniej jest znaleźć samochód ciężarowy o DMC ponad 3,5 t. W ofercie cały czas dominują mniejsze dostawczaki, głównie furgony, a pojawiające się na placu duże pojazdy szybko znikają znajdując nabywców. Nie przeszkadzają w tym wysokie ceny ciężarowek. Duży wpływ na braki ciężkiego sprzętu na giełdach mają długie kolejki u dilerów i działające u nas firmy eksportujące stare samochody ciężarowe na wschód Europy i do Afryki.
Właściciele ciężarówek zorientowali się, że mimo podwyższenia cen o 30 czy nawet 50 proc. w porównaniu z ubiegłym rokiem zainteresowanie takimi pojazdami nadal jest u nas duże i stąd na jednej z ostatnich giełd można było kupić wysłużonego trzydziestoletniego Mercedesa wystawionego za 10 tys. złotych. Na początku roku właściciele podobnyvch aut chcieli za nie nawet o połowę mniej.
  
    
    
    
      | MB 913 5.6 D | 
      1977 / 600 | 
      skrzyniowa | 
      10,0 tys. zł | 
    
    
      | MB 309 3.0 D | 
      1986 / 200 | 
      autolaweta | 
      17,9 tys. zł | 
    
    
      | Renault Trafic 2.0 D | 
      1989 / 130 | 
      furgon | 
      3,2 tys. zł | 
    
    
      | VW Transporter 1.6 D | 
      1994 / 300 | 
      kombi | 
      5,5 tys. zł | 
    
    
      | VW T4 2.4 D | 
      1994 / 192 | 
      furgon | 
      14,0 tys. zł | 
    
    
      | VW LT31 2.4 D | 
      1995 / 160 | 
      furgon | 
      19,6 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.3 D | 
      1995 / 243 | 
      furgon | 
      24,8 tys. zł | 
    
    
      | Fiat Ducato 2.8 TD | 
      1998 / 230 | 
      furgon | 
      16,0 tys. zł | 
    
    
      | MB Vito 2.3 D | 
      1998 / 201 | 
      furgon | 
      23,0 tys. zł | 
    
    
      | VW T4 2.5 TDI | 
      1998 / 240 | 
      bus | 
      26,5 tys. zł |