Z giełdy. Gliwice
            
				Dominację furgonów na tutejszej giełdzie zaczynają przełamywać używane wywrotki. Klienci poszukujący takiej zabudowy mogli ostatnio wybierać wśród kilkunastoletnich aut, w cenie ok. 20 tys. zł. Większość z nich legitymuje się przebiegami poniżej 200 tys. km i jest dobrze utrzymana.
Dominację furgonów na tutejszej giełdzie zaczynają przełamywać używane wywrotki. Klienci poszukujący takiej zabudowy mogli ostatnio wybierać wśród kilkunastoletnich aut, w cenie ok. 20 tys. zł. Większość z nich legitymuje się przebiegami poniżej 200 tys. km i jest dobrze utrzymana.
  
    
    
    
      | MB 407 2.4 D | 
      1990 / 265 | 
      wywrotka | 
      12,8 tys. zł | 
    
    
      | Fiat Ducato 2.5 D | 
      1993 / 160 | 
      wywrotka | 
      17,5 tys. zł | 
    
    
      | Renault Messenger 2.5 D | 
      1993 / 175 | 
      wywrotka | 
      18,5 tys. zł | 
    
    
      | Fiat Ducato 2.5 D | 
      1997 / 230 | 
      furgon | 
      19,5 tys. zł | 
    
    
      | Lublin II 2.4 TD | 
      1998 / 180 | 
      wywrotka | 
      20,5 tys. zł | 
    
    
      | Kia K2700 2.7 D | 
      1999 / 190 | 
      wywrotka | 
      17 tys. zł | 
    
    
      | Renault Master 2.2 DCI | 
      2001 / 131 | 
      furgon | 
      33,5 tys. zł | 
    
    
      | Peugeot Boxer 2.1 HDi | 
      2003 / 86 | 
      wywrotka | 
      40 tys. zł | 
    
    
      | VW LT35 2.5 TDI | 
      2003 / 127 | 
      furgon | 
      55,8 tys. zł | 
    
    
      | Peugeot Expert 2.0 HDi | 
      2006 / 81 | 
      furgon | 
      34,9 tys. zł |