Z giełdy. Słomczyn
            
				Spore zainteresowanie wzbudzały ciągniki siodłowe z różnego rodzaju naczepami. Dominowały zestawy typu: chłodnia, kontener oraz samowyładowcze, przystosowane do przewozu materiałów sypkich. Większość oferty stanowił indywidualny import z Zachodu. Za cztero-, pięcioletnie ciągniki, np. Volvo czy MAN-a, żądano około 100 tysięcy złotych.
Spore zainteresowanie wzbudzały ciągniki siodłowe z różnego rodzaju naczepami. Dominowały zestawy typu: chłodnia, kontener oraz samowyładowcze, przystosowane do przewozu materiałów sypkich. Większość oferty stanowił indywidualny import z Zachodu. Za cztero-, pięcioletnie ciągniki, np. Volvo czy MAN-a, żądano około 100 tysięcy złotych.
  
    
    
    
      | DAF 95 DCi | 
      1991 / 931 | 
      - | 
      32,0 tys. zł | 
    
    
      | Mercedes 2435 | 
      1992 / 590 | 
      chłodnia | 
      59,0 tys. zł | 
    
    
      | Renault Major 385Ti | 
      1993 / 670 | 
      plandeka | 
      30,0 tys. zł | 
    
    
      | Iveco 420 | 
      1995 / 505 | 
      skrzynia | 
      60,0 tys. zł | 
    
    
      | Scania 113-400 | 
      1996 / 762 | 
      plandeka | 
      68,0 tys. zł | 
    
    
      | Renault Magnum 430 | 
      1997 / 770 | 
      - | 
      73,0 tys. zł | 
    
    
      | Iveco 420 | 
      1999 / 698 | 
      chłodnia | 
      140,0 tys. zł | 
    
    
      | Volvo FM-12 / 420 PS | 
      1999 / 579 | 
      - | 
      134,0 tys. zł | 
    
    
      | MAN 19-464 | 
      2000 / 640 | 
      - | 
      156,0 tys. zł | 
    
    
      | Volvo FH-380 | 
      2000 / 708 | 
      - | 
      135,0 tys. zł |